CICLE DEL BIODIÈSEL
A partir del Sol i les plantes oleaginoses que fan la fotosíntesis, es produeix la primera fase: la extracció de les llavors. Amb aquestes es produeix oli vegetal cru i amb el procès de refinació el transformem en oli vegetal refinat. Apliquem el procés de transesterificació, que consisteix a combinar l'oli, normalment oli vegetal, amb alchol lleuger, normalment metanol, i deixa com a residu glicerina que pot ser aprofitada per la industria cosmètica, entre d'altres. Amb tots aquest processos produim el biodièsel que és utilitzat com a energia per els automòbils. Desprén CO2 en petita proporció i es torna a seguir el mateix cicle.

No hay comentarios:
Publicar un comentario